Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Tinka kiekvienai paskirčiai: MAN elektriniai ir įprasti sunkvežimiai „Bauma 2025“ parodoje 

   
MAN Truck & Bus pristatys save Bauma 2025 lankytojams, aiškiai sutelkdama dėmesį į praktinius pritaikymus, nuo balandžio 7 iki 13 d. Miunchene. Statybos sektoriui skirtas, eksponuojamas elektrinių ir įprastų transporto priemonių sprendimų portfelis svyruoja nuo lengvojo MAN TGE 3,5 tonos visų varančiųjų ratų savivarčio iki MAN TGX sunkiasvorės puspriekabės vilkiko, skirto iki 180 tonų bendros masės.

Parodos epicentru taps naujasis visiškai elektrinis MAN eTGS 6X2-4 su kranu ir savivarčiu. MAN eTGS ir eTGX elektrinių sunkvežimių serijos gali būti puikiai pritaikytos statybų sektoriaus poreikiams. Galimos skirtingos:
 
Galimų konfigūracijų skaičius siekia net 1 milijoną, todėl kiekvienas klientas ar antstatų gamintojas gali rasti tinkamiausią elektrinę transporto priemonę savo veiklai. 

Be to, MAN baterijos pasižymi ypatingu ilgaamžiškumu: 
„Dešimtmečių patirtis kuriant patikimus, ilgaamžius ir pritaikytus sprendimus mūsų klientams statybų sektoriuje bei nuolatinis bendradarbiavimas su antstatų gamintojais yra neatsiejama MAN DNR dalis. Šis orientacija į praktinį pritaikymą yra ir mūsų naujųjų elektrinių sunkvežimių pagrindinė stiprybė – jie niekuo nenusileidžia dyzeliniams modeliams“, – sako Friedrich Baumann, MAN Truck & Bus SE pardavimų ir klientų sprendimų vykdomasis valdybos narys.

Nauji MAN elektriniai sunkvežimiai

Naujosios MAN eTGX ir eTGS važiuoklės gali turėti trijų, keturių, penkių arba šešių moduliniu būdu sujungiamas baterijas, kurių galia – 333, 449 arba 544 AG. Tai leidžia lengvai pritaikyti sunkvežimius įvairiems antstatams: 
 
Net ir mažiausios 3,75 m važiuoklės modelis gali turėti penkias baterijas, kurių talpa siekia 400 kWh, suteikiant iki 500 km nuvažiuojamą atstumą be papildomo įkrovimo. Tipiniai dienos maršrutai statybų logistikoje gali būti atliekami su mažiau akumuliatorių, taip padidinant naudingąją apkrovą iki 2 400 kg.
Be standartinių sprendimų, MAN Individual siūlo individualizuotus įrangos variantus, tokius kaip:
 
Visus MAN Individual individualizuotus pasiūlymus galima užsisakyti iš gamyklos kartu su transporto priemone.

Elektriniai ir įprasti: MAN transporto priemonės Bauma parodoje


MAN eTGS 28.449 6x2-4 BL CH
 
MAN TGS 35.540 8x2H-6 BL CH
   
MAN TGX 33.640 6x4 BL SA
 
MAN TGS 41.480 8x4 BB CH
 
MAN TGM 18.320 4x4 BB CH
 
MAN TGE 3.200 4x4 BL  
Konkrečiai pramonei skirtos paslaugos ir konsultacijos

MAN siūlo specialiai statybų pramonei pritaikytas aptarnavimo sutartis ir finansavimo sprendimus tiek įprastoms, tiek elektra varomoms transporto priemonėms, taip pat siūlo daug skaitmeninių pagalbinių įrankių. Tai apima skaitmeninį degalų papildymo procesų apmokėjimą per transporto priemonę su MAN SimplePay, skaitmeninį paslaugų valdymą MAN Service Care ir išsamias autoparko valdymo programas iš MAN DigitalServices. Specialiai elektriniams sunkvežimiams taip pat siūloma:
 
Daugelį šių skaitmeninių programų gali būti naudojamos ir per MAN DriverApp.

MAN taip pat siūlo 360 laipsnių eMobilumo konsultacijas, skirtas naujajam elektriniam sunkvežimiui. MAN Transport Solutions konsultacijos dėl perėjimo prie elektromobilumo apima individualias klientų analizes dėl transporto priemonių naudojimo ir įkrovimo infrastruktūros poreikių. Į paslaugų spektrą įtrauktos ir įkrovimo stotys, kurios įrengiamos bendradarbiaujant su įkrovimo infrastruktūros tiekėjais.

MAN ABBI kėbulų gamintojų platforma suteikia visą reikiamą techninę informaciją, brėžinius ir konstrukcines specifikacijas, kurios būtinos MAN elektrinėms ar įprastoms transporto priemonėms parengti.

MAN varikliai statybų technikai

MAN taip pat pristatys D2862 V12 variklį, skirtą didelėms kasybos ir statybų mašinoms. Šis variklis lengvai integruojamas į ekskavatorius ir karjerų techniką.