- Nuo 3,5 iki 180 tonų: MAN pristato platų elektrinių ir dyzelinių transporto priemonių asortimentą pasaulinėje statybų parodoje.
- MAN eTrucks: Platus ratų bazių, kabinų, modulinių baterijų derinių ir specializuotos įrangos pasirinkimas siūlo daugiau nei milijoną galimų konfigūracijų variantų.
- Pažangi baterijų technologija: iki 15 metų eksploatacijos arba 1,6 mln. kilometrų veikimo laiko. Pritaikytas baterijų išdėstymas leidžia padidinti naudingąją apkrovą iki 2,4 tonos.
- Bauma 2025 parodoje bus pristatyti įprasti MAN sunkvežimiai su visų ratų pavara HydroDrive.
- Iš esmės atnaujintas MAN TGE mikroautobusas su trijų krypčių savivarčiu ir MAN Individual funkcijomis.
- MAN Engine – pristatomas D2862 V12 cilindrų variklis, sukurtas dideliems ekskavatoriams ir kasybos transportui, pasižymintis didele galia ir efektyvumu.
MAN Truck & Bus pristatys save Bauma 2025 lankytojams, aiškiai sutelkdama dėmesį į praktinius pritaikymus, nuo balandžio 7 iki 13 d. Miunchene. Statybos sektoriui skirtas, eksponuojamas elektrinių ir įprastų transporto priemonių sprendimų portfelis svyruoja nuo lengvojo MAN TGE 3,5 tonos visų varančiųjų ratų savivarčio iki MAN TGX sunkiasvorės puspriekabės vilkiko, skirto iki 180 tonų bendros masės.
Parodos epicentru taps naujasis visiškai elektrinis MAN eTGS 6X2-4 su kranu ir savivarčiu. MAN eTGS ir eTGX elektrinių sunkvežimių serijos gali būti puikiai pritaikytos statybų sektoriaus poreikiams. Galimos skirtingos:
- ratų bazės,
- kabinų dydžiai,
- elektros variklių galingumo klasės,
- mechaninės ir elektrinės pavaros papildomims funkcijoms,
- baterijų konfigūracijos ir įkrovimo jungčių funkcijos.
Galimų konfigūracijų skaičius siekia net 1 milijoną, todėl kiekvienas klientas ar antstatų gamintojas gali rasti tinkamiausią elektrinę transporto priemonę savo veiklai.
Be to, MAN baterijos pasižymi ypatingu ilgaamžiškumu:
- iki 1,6 mln. kilometrų ridos,
- iki 15 metų eksploatacijos laikotarpis, priklausomai nuo naudojimo sąlygų.
„Dešimtmečių patirtis kuriant patikimus, ilgaamžius ir pritaikytus sprendimus mūsų klientams statybų sektoriuje bei nuolatinis bendradarbiavimas su antstatų gamintojais yra neatsiejama MAN DNR dalis. Šis orientacija į praktinį pritaikymą yra ir mūsų naujųjų elektrinių sunkvežimių pagrindinė stiprybė – jie niekuo nenusileidžia dyzeliniams modeliams“, – sako Friedrich Baumann, MAN Truck & Bus SE pardavimų ir klientų sprendimų vykdomasis valdybos narys.
Nauji MAN elektriniai sunkvežimiai
Naujosios MAN eTGX ir eTGS važiuoklės gali turėti trijų, keturių, penkių arba šešių moduliniu būdu sujungiamas baterijas, kurių galia – 333, 449 arba 544 AG. Tai leidžia lengvai pritaikyti sunkvežimius įvairiems antstatams:
- iki devynių skirtingų ratų bazių,
- šešiomis kabinų versijomis,
- valdomomis ir nevaldomomis velkamosiomis ašimis,
- lapine ir pneumatine pakabos versija,
- specialiai pritaikytomis pavaros programomis.
Net ir mažiausios 3,75 m važiuoklės modelis gali turėti penkias baterijas, kurių talpa siekia 400 kWh, suteikiant iki 500 km nuvažiuojamą atstumą be papildomo įkrovimo. Tipiniai dienos maršrutai statybų logistikoje gali būti atliekami su mažiau akumuliatorių, taip padidinant naudingąją apkrovą iki 2 400 kg.
Be standartinių sprendimų, MAN Individual siūlo individualizuotus įrangos variantus, tokius kaip:
- CCS įkrovimo jungtis kairėje pusėje transporto priemonės gale,
- Platformos paruošimas,
- Papildoma septinta bateriją 6X2 važiuoklei,
- Lion S dizaino ir komforto paketai.
Visus MAN Individual individualizuotus pasiūlymus galima užsisakyti iš gamyklos kartu su transporto priemone.
Elektriniai ir įprasti: MAN transporto priemonės Bauma parodoje
MAN eTGS 28.449 6x2-4 BL CH
- Visiškai elektrinis trijų ašių kraninis savivartis su 449 AG
- Įrengtas Meiller Trigenius D316 trijų krypčių savivartis ir 23 metrų tonų Palfinger kranas, ištempiamas iki 15 m
- Keturi baterijų moduliai suteikia 320 kWh talpą ir iki 400 km nuvažiuojamą atstumą
- NN kabina užtikrina optimalų gero matomumo, aukšto lygio valdymo ir komfortiškos darbo vietos derinį.
MAN TGS 35.540 8x2H-6 BL CH
- 540 AG D26 variklis, papildoma MAN HydroDrive hidrostatinė pavara, užtikrinanti geresnę trauką net ir ant purios žemės.
- 95 metrų Palfinger kranas su 30 tonų kėlimo galia ir ištempimu iki 22 m
MAN TGX 33.640 6x4 BL SA
- 640 AG D38 variklis, dvi varančiosios ašys
- Skirtas iki 180 tonų bendrosios junginio masės krovininiam transportui
- Vidutinio dydžio GM kabina, tinkanti tiek regioniniams, tiek tolimųjų reisų pervežimams.
MAN TGS 41.480 8x4 BB CH
- 480 AG D26 variklis, skirtas kasybos darbų sektoriui
- Ypač tvirta 8X4 važiuoklė
- Techninė apkrova gali siekti iki 50 tonų
MAN TGM 18.320 4x4 BB CH
- 320 AG, viengubos padangos užtikrina didesnį manevringumą
- 4x4 18 tonų sunkvežimis su Ressenig trijų krypčių savivarčiu
- CC kabina užtikrina patogią ir kompaktišką darbo vietą
MAN TGE 3.200 4x4 BL
- 3,5 tonos visų varančiųjų ratų furgonas
- Trijų krypčių Meiller Trigenius savivartis
- MAN Individual ex works įranga su ypač tvirta kėbulo apatinės dalies apsauga, pneumatine galinės ašies pakaba, iki 200 AG padidinata galia ir Individual Lion S paketu.
Konkrečiai pramonei skirtos paslaugos ir konsultacijos
MAN siūlo specialiai statybų pramonei pritaikytas aptarnavimo sutartis ir finansavimo sprendimus tiek įprastoms, tiek elektra varomoms transporto priemonėms, taip pat siūlo daug skaitmeninių pagalbinių įrankių. Tai apima skaitmeninį degalų papildymo procesų apmokėjimą per transporto priemonę su MAN SimplePay, skaitmeninį paslaugų valdymą MAN Service Care ir išsamias autoparko valdymo programas iš MAN DigitalServices. Specialiai elektriniams sunkvežimiams taip pat siūloma:
- MAN eManager M – akumuliatorių stebėjimo ir įkrovimo valdymo įrankis,
- MAN SmartRoute – maršrutų planavimo sistema,
- MAN Charge&Go – viešosios įkrovimo infrastruktūros naudojimo tarifas.
Daugelį šių skaitmeninių programų gali būti naudojamos ir per MAN DriverApp.
MAN taip pat siūlo 360 laipsnių eMobilumo konsultacijas, skirtas naujajam elektriniam sunkvežimiui. MAN Transport Solutions konsultacijos dėl perėjimo prie elektromobilumo apima individualias klientų analizes dėl transporto priemonių naudojimo ir įkrovimo infrastruktūros poreikių. Į paslaugų spektrą įtrauktos ir įkrovimo stotys, kurios įrengiamos bendradarbiaujant su įkrovimo infrastruktūros tiekėjais.
MAN ABBI kėbulų gamintojų platforma suteikia visą reikiamą techninę informaciją, brėžinius ir konstrukcines specifikacijas, kurios būtinos MAN elektrinėms ar įprastoms transporto priemonėms parengti.
MAN varikliai statybų technikai
MAN taip pat pristatys D2862 V12 variklį, skirtą didelėms kasybos ir statybų mašinoms. Šis variklis lengvai integruojamas į ekskavatorius ir karjerų techniką.